Малинська загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №6

                 11603 м. Малин вул.Городищанська 140, тел.(04133) 51253,e-mail: gorodiche@ukr.net                          http://school6malin.at.ua/


Малинська загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №6 - Каталог статей Кожен край має свій звичай
Головна » Статті » Батькам

День учителя — 2014 рік

День учителя — 2014 рік

(Урок для вчителів)

Тема уроку:

Посміхайтесь вчителі частіше!

Усмішка Вам завжди до лиця!

Мета уроку:  

  у доступній формі донести до свідомості учителя те, що він Учитель з великої букви. Продовжувати розвивати слух і терпіння. Активізувати образну пам'ять, розвивати швидкість та гнучкість думки. Формувати вміння міркувати не стереотипно. Розвивати уміння правильного відпочинку. Засвоїти правила техніки безпеки при виконанні колективної усмішки. Виховувати почуття любові та поваги до себе, як до своїх учнів.

 

Хід уроку

І. Організаційний момент.

         Доброго дня, наші любі, шановні, неповторні вчителі! Сьогодні я зрозуміла, якщо  дуже сильно чогось бажаєш, то це неодмінно здійсниться. О, коли б ви тільки знали, як часто, сидячи за партою, я мріяла хоч б на хвилинку опинитися на вашому місці. І ось я тут!!! Я — ваш вчитель! А ви — мої активні, розумні, уважні та слухняні учні! То ж розпочнемо наш урок.

ІІ. Оголошення теми та завдань уроку.

Тема нашого уроку звучить так:

Посміхайтесь вчителі частіше!

Усмішка Вам завжди до лиця!

Мета уроку:  у доступній формі донести до свідомості учителя те, що він Учитель з великої букви. Продовжувати розвивати слух і терпіння. Активізувати образну пам'ять, розвивати швидкість та гнучкість думки. Формувати вміння міркувати не стереотипно. Розвивати уміння правильного відпочинку. Засвоїти правила техніки безпеки при виконанні колективної усмішки. Виховувати почуття любові та поваги до себе, як до своїх учнів.

(Стук у двері. Заходить екстрасенс та педагог-організатор)

Педагог-організатор: Іванно Олександрівно! Я перепрошую, ми до вас на хвилинку.

Тут вам хочуть зробити оголошення.

Вчитель: Що знову цирк, планетарій чи може ляльковий театр? Ну добре, якщо тільки ненадовго. У нас нова тема.

Екстрасенс: Вперше і лише один сеанс у вашому місті! Я — переможець міжнародної битви екстрасенсів, відьмак у третьому поколінні, знавець білої магії, бачу крізь роки, віщую долю, знімаю прокляття, виводжу із депресії, зцілюю від нервових розладів, пророкую майбутнє.

( Підходить до класного керівника випускного класу)

         О, на тобі прокляття бачу уже сьомий рік лежить. Не засмучуйся, не довго тобі лишилося маятися. 30, ну в крайньому випадку  31 травня розвіються хмари і потечуть із очей твоїх ріки сліз радості і печалі. Придбаєш у мене амулет — він допоможе.

(Підходить до директора школи)

         А тут  дуже сильна аура. Відчуваю, що це король козирний. Точніше директор школи. Тут простим яйцем і  амулетом не обійдешся. Прийдете до мене в офіс, там приватно і поговоримо.

(Підходить до молодого вчителя).

         А у тебе аура ще слабенька. Видно ти недавно прийшла в школу. Бачу недоспані ночі, конспекти. Є у мене і для тебе, дитинко, амулет для сміливості,  знатимеш, як себе на уроках поводити. Контрольні перевірятимеш, то як ставиш одиничку, то нулик не забувай дописувати, ставиш одиничку — двієчку дописуй і проблем з учнями не будеш мати проте подумай як потім оцінки перед заступником обґрунтувати.

         Та й над тобою проблем сила-силенна висить і ти, бачу, борешся з магічною силою недисциплінованості. О, та я переконаний, що вам просто всім необхідно відвідати мій сеанс. Я залишу ось вашій вчительці таку рекламну листівку, вона після уроку вам роздасть і ви прочитаєте детальніше де, коли відбудеться сеанс і мої розцінки. Можна і в кредит. Вчителям із педагогічним стажем до трьох років вхід безкоштовний. Дякую за увагу. До побачення. (Виходить із класу)

ІІІ. Актуалізація опорних знань

Учитель: Все. Заспокоїлись, продовжуємо урок. Усі ми родом із дитинства і завжди з ніжністю і любов'ю згадуємо казки, які чули вдома, в дитячому садку, в школі. Адже казка - не просто найпопулярніший фольклорний жанр, це джерело, що дає творчу наснагу кожній творчій людині. Казка дарує радість і дорослим, і дітям. Тому зараз ми виконаємо вправу «Казковий вернісаж».

         Кожна група по черзі витягує згортки зі скриньки із описом знайомої всім казки,  думає над відповіддю декілька хвилин, потім зачитує опис казки і свій варіант відповіді.

         Отже, розпочинаємо.

  1. В якій відомій казці сіра непривітна особистість здійснює підступний план убивства
    двох осіб, і лише завдяки своєчасному втручанню громадськості все закінчується
    добре? (Червона шапочка)
  2. Назвіть казку, в якій різні за своїм соціальним статусом герої займали по черзі
    помешкання, створене в незвичайному архітектурному стилі. І все було б добре, якби
    до помешкання не повернувся його попередній власник зі своїм охоронцем. От
    героям казки й довелося залишити незаконно зайняту територію. (Рукавичка)
  3. Герой якої казки постійно виконує забаганки своєї норовливої дружини? Проте, як
    би він не прагнув задовольнити амбіції супутниці, вона щоразу підвищує рівень
    вимог. Зрештою, подружжя опиняється на початковому етапі задоволення власних
    потреб. (Золота рибка)
  4. В якій казці головна героїня постійно й нахабно обмовляла тих, хто робив їй
    добро? А коли вона, щоб уникнути покарання, незаконно оволоділа чужим
    помешканням, то різні впливові особи намагалися провести з нею роботу з
    подолання її асоціальної поведінки. Вдалося це лише найменшому з усіх учасників
    експерименту. (Коза-дереза)
  5. Назвіть казку, в якій ідеться про спортсмена, котрий вирушає на змагання з бігу з
    перешкодами. Хитрість і витримка допомогли йому дуже близько підійти до фінішу,
    проте фінал - трагічний. Проявивши занадто велику самовпевненість, він гине.(Колобок)
  6. Назвіть казку, в якій головна героїня могла перевтілюватися в різні образи задля
    свого нареченого. Проте одного разу його нерозсудливість та імпульсивність у
    поведінці призвели до довготривалої розлуки закоханих. Та, долаючи різні
    перешкоди, вони все ж таки єднають свої долі. (Царівна жаба)

ІV. Робота над темою

Учитель: Ну, що ж бачу з казками ми впоралися. Переходимо до наступного завдання - на встановлення відповідності. Кожній групі я даю картку із завданням, на виконання якого ми маєте 2 хвилини.

1. ШКОЛА — це певним чином організована сукупність цеглин, скла й шиферу, наповнена учнями, учителями, партами й іншим інвентарем, що стоїть рівно винятково через недогляд старшокласників!

ДИРЕКТОР — це напівлюдина-напівбог, який особисто визначає частоту та тривалість насильницьких дій над мізками підлеглих.

ПЕДРАДА — це захід, спрямований на задоволення особистих амбіцій адміністрації школи… чи тих, хто мріє нею стати.

2. УЧЕНЬ — це сукупність ліні, дурниць і дарма витрачених зусиль, який переміщається школою за допомогою стадного інстинкту, почуття голоду чи стусана!

ПРИБИРАННЯ ШКІЛЬНОЇ ТЕРИТОРІЇ — комплекс заходів із псування шкільного інвентарю, витоптування газонів і вкорочування життя класного керівника.

ЖУРНАЛ — сукупність аркушів у клітинку, що сприяє засвоєнню шкільної премудрості шляхом занесення оцінок чи удару по голові!

3. ОСТАННІЙ ДЗВІНОК — звук, який здається зменшеною копією церковного дзвону, що сповіщає шкільних парафіян про прийдешнє пришестя царства небесного (у просторіччі — відпустка) та виганяє зі школи бісів… на канікули!

ДІТИ — за неперевіреними даними, наше багатство.
Автора даного твердження вже впіймали.
УЧИТЕЛЬСЬКА – місце, де крім класних журналів та вчителів не виживає ніщо.

 

Учитель: Молодці! Гарно попрацювали! Пропоную хвилину релаксації. Я думаю вам буде цікаво дізнатися, що віщують нам зорі.

  • Овени, у вас можливі проблеми зі здоров’ям, тому кожного ранку проводьте пару годин у позі лотоса. А на роботі можете подрімати, тільки не забувайте зосереджено зсунути брови, тримаючи в руках журнал і крейду.
  • Тільці. Чекайте  навали методистів відділу освіти, директорів шкіл, заступників, батьків, їхніх друзів та сусідів. Для них можете скласти графік відвідувань. Але  за окрему плату у вигляді щорічної премії можете пропускати  без черги.
  • Близнята. У стосунках із адміністрацією у вас почнеться новий етап, будьте обережні, проблеми можливі у випадку несвоєчасної здачі планування.
  • Раки. Стримуйте емоції на уроках, інакше вони звільняться і розбіжаться по класу. На їх шум може завітати директор, що негативно вплине на стан здоров’я вашої  зарплати.
  • Леви. Фінансові проблеми найкраще вирішувати шляхом позичання грошей у знайомої профспілки. Якщо її не виявиться вдома, можете сміливо прийти до неї пізно ввечері, коли вона буде вдома. Вам же потрібні гроші!
  • Діви. У спілкуванні з учнями виявляйте підвищену агресивність, аби вас першим не образили.
  • Терези. Займіться гімнастикою на вашому городі. . Подихайте свіжим повітрям, прийміть сонячні ванни. Грядкофітнес неодмінно піде вам на користь.
  • Скорпіон. Дайте відпочинок язику. Стримуватись буде нелегко, а тому і не стримуйтесь. Колеги вас вірно зрозуміють і самі підкажуть, коли замовкнути.
  • Стрільці. Чергове осіннє підвищення цін та невиплата зарплати вплине на ваші справи. А тому не свистіть у класі, бо не буде грошей.
  • Козероги. Головне для вас зараз – спокій і ще раз спокій. Тому забудьте про все, візьміть лікарняний і спостерігайте, як росте домашній кактус.

 

 

 

  • Водолій.  Якщо відчуєте наближення заступника під час проведення уроку, негайно сховайтеся в іншому класі і почекайте поки вона розважатиме учнів. Не забудьте подякувати їй за це на перерві.
  • Риби. Ваша творчість та ініціатива неприпустима. Інакше навісять справ більше, ніж ви зможете зробити за час, що залишився до пенсії.

 

Учитель: Ну а зараз бліцопитування. Готові? Тож почнемо!

  1. Шановна Олесе Пантелеймонівно! Ходять чутки, що ви винайшли еліксир молодості. Чи продаватимете його і за якою ціною?
  2. Оксано Анатоліївно! Ми чули, що Вєрка Сердючка пропонувала вам чималі гроші, щоб ви навчили її розмовляти українською мовою. Чому ви відмовилися? Невже вона настільки безнадійна?
  3. Олено Володимирівно! Вас запрошували на роботу до Гарвардського університету. Чому ви відмовилися?
  4. Наталіє Миколаївно! Ходять чутки, що вас запрошував на посаду гувернантки своїх дітей президент України. Чому ви відмовилися! Невже пропонував низьку платню?
  5. Тетяно Петрівно! Вам запропонували стати керівником Рахункової палати або головним менеджером Національного банку. Що ви виберете?
  6. Віталію Анатолійовичу! Дійшли чутки, що ви виграли путівку на двох на Канари. Коли їдете і з ким?

Учитель: Дякую за ваші відповіді! А зараз запрошую взяти участь у захоплюючій  грі, яка має назву “Від дзвінка до дзвінка”. Умови гри прості і зрозумілі: всі учасники  ставлять свої фішки на початковий етап. По черзі кидають куб і переставляють фішку на ту відстань, яка випаде на кубі. Переможе той, хто перший, долаючи перешкоди, прийде до фінішу.

  • Напад істерії на уроці (3 кроки назад)
  • Наперед підготував 5 конспектів (5 кроків уперед)
  • Творчий підхід до семінару директорів та заступників заступників (4 кроків уперед)
  • Обмовляння колег (3 кроки назад)
  • Згадав про День народження директора (5 кроків уперед)
  • Організував фуршет для колег на свій День народження (2 кроки уперед)
  • Дарунок школі (2 кроки уперед)
  • Конфлікт із батьками (4 кроки назад)
  • Використання новітніх технологій на уроці (2 кроки уперед)
  • Участь у конкурсі «Учитель року» (4 кроки уперед)
  • Прохання піти у відгул (3 кроки назад)
  • Пасивність на педраді (1 крок назад)

Учитель: А зараз творче завдання. Кожна група отримає картку із прізвищем свого колеги. Протягом 5 хвилин ви повинні скласти його словесний портрет таким чином, щоб усі присутні здогадалися, про кого йдеться.

 

Учитель: А як ви гадаєте, чому саме про цих людей ми сьогодні складали наші твори?

Є підказки: 20, 25, 30, 40... (Стаж педагогічної діяльності)

 

(Вручення сертифіката)

С Е Р Т И Ф І К А Т

Виданий директору

______________________школи

___________________________________

на ПРАВО:

1. Займати посаду директора школи  наступні 20 років.

2. Бути суворим, прискіпливим, але інколи.

3. Бути завжди справедливим.

4. Хвалити, але інколи.

5. З’являтися до школи не першим, але першим залишати робоче місце.

6. Нервувати, але інколи й недовго.

7. Прогулювати 1 урок у місяць за власним вибором.

8. Використовувати для відпустки усі 56 днів.

9. Поїхати в санаторій на час будь-яких перевірок, залишивши свої справи на заступників.

10. Пити каву скільки завгодно і коли завгодно.

11. Грати в теніс де завгодно і з ким завгодно.

12. Відчувати себе завжди молодим, енергійним, щасливим, життєрадісним на всі 12 балів.

 

                                                                  Шкільна громада

3 жовтня

2014р.

 

Шановний _______________! Ваша посада пов'язана не лише з особистою відповідальністю за долі  молодих людей, але й дотриманням державних інтересів. Ви обрали важкий шлях відповідального виконання громадянського обов'язку і виконання обов'язків перед суспільством, перед вихованцями. Ваш професіоналізм і здатність працювати в сучасних складних умовах гідні великої поваги.

 

(Вручення посвідчення)

ПОСВІДЧЕННЯ

ВИДАНЕ УЧИТЕЛЮ

__________________школи

__________________________

ПРО ТЕ, ЩО ЇЙ ПРИСВОЮЄТЬСЯ ЗВАННЯ

“ВОЛОДАРКА

МАТЕМАТИКИ І ПОРЯДКУ”.

 

ДАНИЙ ДОКУМЕНТ ЗАСВІДЧУЄ,

ЩО ПРОТЯГОМ 40 РОКІВ

ВОНА НАВЧАЛА НЕ ПОКЛАДАЮЧИ РУК ДІТВОРУ НЕТЯМУЩУ,

ПРИЩЕПЛЮВАЛА ЛЮБОВ ДО НАУК МАТЕМАТИЧНИХ,

ЗАЛУЧАЛА БАТЬКІВ НЕОБІЗНАНИХ

ДО СПРАВИ ВИХОВАННЯ НЕЛЕГКОЇ,

ЗА ЩО БАГАТО ПОКОЛІНЬ ГОРОДИЩЕНСЬКИХ

ВКЛОНЯЮТЬСЯ ЇЙ НИЗЬКО

ШКІЛЬНА ГРОМАДА

 

3 жовтня

2014р.

 

Шановна________!  Бажаємо, щоб в житті у вас було, як у математиці: Хай добро множиться, успіхи додаються, радість ділиться, а горе віднімається.

 

 

(Вручення  Подяки)

Подяка

оголошується

_____________________

за збереження

протягом 30 років

історії і духу козацького,

заповідей предків

і тлумачення подій сьогодення,

за прищеплення

поколінню підростаючому

почуттів патріотичних

на прикладах подій

із життя людей великих

та перемог славних

Шкільна громада

3 жовтня

2014 р.

 

Шановна_________! Бажаємо Вам все нових і нових звершень на Вашому терені, цікавих ідей, і, звичайно, міцного здоров'я, неблагополучний  й особистого щастя!

 

 

(Вручення Диплома)

Диплом

Виданий

______________________

в тому, що вона пройшла 4 повних та

1 неповний курс початкової школи __________ЗОШ____

засвоїла теорію та практику  з такими результатами:

Основи календарного планування....................12 балів

Практикум з написання конспектів....................12 балів

Ведення класного журналу................................12 балів

Планування виховної роботи..............................12 балів

Дизайн класної кімнати та учнівського куточка

.................................................................................12 балів

Етика спілкування з батьками та колегами......12 балів

Риторика................................................................12 балів

Ритміка та хореографія.......................................12 балів

Акторська майстерність.....................................12 балів

Психологія молодшого школяра.......................12 балів

Постановка голосу.............................................12 балів

Основи соціологічних досліджень...............12 балів

Режисура уроку............................................12 балів

 

ШКІЛЬНА ГРОМАДА

3 жовтня

2014р.

 

Шановна_________! Бажаємо вам оптимізму, щастя, радості, залишатися у гарному настрої,  з посмішкою долати всі негаразди! Нехай у Вашому домі завжди панує  гармонія і благодать!

 

V. Підсумок уроку

 

Учитель: Шановні вчителі, наш урок добігає кінця. Дякую за те, що ви були активними, кмітливими, винахідливими учнями. Ну а який урок без домашнього завдання! То ж записуйте та запам’ятовуйте: на вихідних ви повинні гарно відпочити, розважитися, потішити себе чимось смачненьким та з гарним настроєм прийти до школи наступного понеділка!

         Я отримала велике задоволення від сьогоднішнього уроку. Надіюся, що і у вас залишаться лише приємні враження та спогади.

         А ще від себе особисто та від імені усієї учнівської громади дозвольте щиро привітати вас, шановні вчителі, з професійним святом та побажати Вам гармонії у ваших сім’ях і на роботі, взаєморозуміння та великого терпіння! Нехай всі Ваші зусилля вкласти науку у наші «світлі» голови окупляться сторицею і принесуть очікувані плоди! А наші люблячі серця залишаться вдячними і люблячими! Зі святом! А наостанок невеличкий сюрприз.

Категорія: Батькам | Додав: R1ckardo (29.01.2015) | Автор: День учителя — 2014 рік E
Переглядів: 602 | Рейтинг: 0.0/0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]